Sponsors en acties - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Sponsors en acties - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Sponsors en acties

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

13 Juni 2014 | Nederland, Voorhout

Als eerste wil ik na God, alle sponsors die mij nu al financieel of praktisch hebben geholpen heel erg bedanken! Door jullie hulp kan ik vrijwilligerswerk in Tsepo ya Bana gaan doen. Voor meer informatie kunnen degenen met facebook ook een indruk krijgen van het weeshuis als je op naam zoekt.
Afgelopen dinsdag heb ik weer een herhaling van een vaccinatie gehad. Weer een heel klein stapje verder.
Verder ben ik nu heel druk bezig met het schilderen van kleine canvas doeken en het maken van armbandjes, de nieuwe rage loomen en zo nog wat andere dingen om te verkopen;)
Volgende week zaterdag, 21 juni is er een verkoping in Werkendam op het plein van de Groenewegen school en ik wil een ieder uitnodigen om daar even langs te gaan. Wie weet zit er wat leuks voor je tussen!
Oktober komt snel dichterbij en dan na drie maanden is het zover om naar Zuid-Afrika te gaan!
Het plan is om als het kan 15 oktober te vertrekken naar Addis Abeba en 5 januari naar Johannesburg te vliegen.
Iedereen die mij steunt en achter mij staat wil ik daarvoor heel erg bedanken!
Lieve groet Hetty

Rekeningnummer Afrika NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika

  • 14 Juni 2014 - 19:51

    Wiljanne:

    Ha Hetty,
    Gaaf hoor, dat je dit gaat ontvangen! Reizen en wonen in een andere cultuur is ontzettend leuk en leerzaam, kan ik je uit ervaring vertellen :-) Ik blijf je volgen op deze blog. We bidden voor je!
    Liefs,
    Wiljanne

  • 14 Juni 2014 - 19:52

    Wiljanne:

    Oké, ik snap er niks van; ik dacht echt dat ik had geschreven 'gaaf dat je dit gaat DOEN'. Niet dus, haha. Maar dat bedoelde ik ;-)

  • 19 Juni 2014 - 07:45

    Petervanderhoorn:

    Hoi Hetty zit nu op de camping en te luisteren naar Dick de ruiter . Dat was een goeie tip van je
    ik blijf je volgen . geloof in je zelf in god en de liefde dan komt het helemaal goed . Zogauw ik mijn eigen finacieele situatie kan over zien zal ik af en toe wat overmaken
    groetjes Peter

  • 19 Juni 2014 - 13:42

    Hetty Groenewegen Van Der Weiden:

    Dankjewel Wiljanne! Leuk dat je me gaat volgen!
    Peter, fijn dat je wat hebt aan de teksten van Dick de Ruiter! En top dat je me blijft volgen, je kan je ook aanmelden voor de mailinglijst, dan krijg je bericht als er een nieuwe blog is. Nog bedankt voor je woorden! Liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 19448

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: