South Africa embassy - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu South Africa embassy - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

South Africa embassy

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

24 Juli 2014 | Nederland, Voorhout

Gistermorgen ben ik met mijn lieve vriendin naar Den Haag gegaan om een visa te gaan regelen. Met een hele stapel papieren gingen we weer weg. Gelukkig zijn we op tijd geweest en heb ik dus ook de tijd om alles te regelen. Je moet zelfs naar de radioloog om een foto te laten maken van je longen, een bepaald bedrag op je rekening hebben staan, naar de huisarts en een verklaring van goed gedrag aanvragen etc.
Een maand van tevoren kan je pas echt alles inleveren dus tot die tijd kan ik alles regelen.
Afgelopen week kreeg ik vanuit een hoek die ik niet verwacht had eigenlijk een antwoord op mijn worsteling met "doe ik wel wat Gods wil is of doe ik het omdat ik vanaf mijn 7de al naar Afrika wil?"
Ik kreeg een bericht van een lieve vrouw en ik wil een klein stukje uit dat berich citeren. Ze had over mij gedroomd... "In dit geval heb ik gewoon het idee dat God je wil vertellen dat Hij jou op het oog heeft en met je mee gaat waar je ook bent en wat je ook doet." Ik vind dit wel heel bijzonder en zie het ook zeker als een aanwijzing/goedkeuring van God en ik heb er nu ook rust over.

Lieve Es ik wil je bedanken voor alles wat je voor mij doet. Je bent mn maatje, vriendin en grote "zus".

Lieve groet Hetty

Voor degene die het werk in het weeshuis willen ondersteunen kan u een gift over maken naar rekeningnummer Afrika; NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 19444

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: