Korte update - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

22 Augustus 2014 | Nederland, Voorhout

4 November komt steeds dichterbij! Ik ben nu druk bezig met het regelen van het visum en dat moet een maand voor vertrek ingeleverd bij de ambassade.
Ik vind het spannend of ik alles op tijd geregeld krijg en of ik het visum krijg, maar eerst nog heel wat papieren regelen en dinsdag voor een longfoto ivm het uitsluiten van tuberculose. Verder ben ik druk aan statiegeldflessen aan het verzamelen en het statiegeld gaat naar het goede doel. Als er iemand nog een idee heeft om geld in te zamelen dan hoor ik dat graag. Ook als er vragen zijn over het weeshuis, laat het me gerust weten!

God bless you!
Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 19455

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: