Nog 6 weken te gaan - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Nog 6 weken te gaan - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken te gaan

Blijf op de hoogte en volg Hetty

21 September 2014 | Nederland, Voorhout

De tijd vliegt en de vertrekdatum komt steeds dichterbij. Ik ben al begonnen met alles in te pakken en 1 koffer zit al stampvol. Mensen die mij kennen weten hoeveel troep ik heb... en natuurlijk kan ik dat niet allemaal meenemen.
De meeste inentingen heb ik nu gehad, eind oktober nog één te gaan. Verder zijn de papieren voor de medicijnen die mee moeten geregeld, de VOG aangevraagd, de longfoto was goed, malariapillen gekocht en de medische papieren zijn in principe klaar. 6 Oktober ga ik naar de ambassade om alles in te leveren. Spannend of het visum word afgegeven. Soms denk ik waar ben ik aan begonnen. Je laat veel achter, vrienden, familie en ik weet niet hoeveel ik contact ik kan hebben met Nederland. En een jaar is lang, maar ik ga er vol goede moed aan beginnen. Het zal niet makkelijk worden, maar hierin kan ik ook op God vertrouwen. Hij zal met mij mee gaan en ik sta er niet alleen voor. Ik wil vragen of jullie willen bidden voor het werk van de vrijwilliger en voor de kinderen uit het weeshuis. Want God hoort en verhoord de gebeden.

Gods zegen!
Lieve groet,
Hetty

Voor degene die het werk in het weeshuis willen ondersteunen kan u een gift over maken naar rekeningnummer Afrika; NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika.
Na God heel erg bedankt voor uw steun!

  • 21 September 2014 - 15:02

    Janneke:

    Echt respect voor wat je gaat doen! Succes met de laatste loodjes, 6 weken is al snel!

  • 22 September 2014 - 09:39

    Anne Loes :

    Super leuk hoor hetty. Veel succes met de laatste loodjes. En gods zegen voor je werk daar. Liefs Anne Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 19454

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: