Door Tegenslagen heen - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Door Tegenslagen heen - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Door Tegenslagen heen

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

09 Oktober 2014 | Nederland, Voorhout

Vandaag was de tweede poging van het inleveren van alle papieren voor het visum. Deze keer een andere man, die blijkbaar ook heel andere ideeen had, waardoor ik weer met een hoop regelwerk richting Voorhout werd gestuurd. Direct op de terugweg langs het LUMC geweest om de radioloog weer lastig te vallen om nog een keer zijn handtekening te zetten. Wat zal hij blij zijn met mij :p
Zoals de meesten wel weten ben ik niet zo goed in het omgaan met tegenslagen, waardoor ik het soms niet meer zie zitten om toch verder te gaan met alles te regelen. Daarom wil ik vragen of jullie willen bidden voor geduld, doorzettingsvermogen en afhankelijkheid van God. Ik weet dat ik dit werk ga doen omdat God mij hiervoor geroepen heeft en dat Hij het goed zal maken, maar als je erin zit voelt het zo machteloos.
Het komt nu snel dichterbij, afscheid nemen van mensen die mij lief zijn. Het kost de nodige tranen. Vorige week gelukkig mijn eerste verlof door kunnen brengen met mijn lieve vriendin Fokje en mijn lieve "pleegfamilie" fam.bosma.
Wat het ook nog moeilijker maakt om weg te gaan is zoals de meesten wel weten dat ik nu een vriend heb. Voor hem zou ik graag in Nederland blijven, maar dat is niet echt een optie. Hij vindt trouwens ook dat ik wel moet gaan, maar missen ga ik hem wel.

Blessings,
Hetty

Voor degene die het werk in het weeshuis willen ondersteunen kan u een gift over maken naar rekeningnummer Afrika; NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika.
Na God heel erg bedankt voor uw steun!

  • 12 Oktober 2014 - 12:15

    Petervanderhoorn:

    Ha Hetty heb je toen ontmoet in voorhout .
    Begin zelf nu aardig gesetteld te raken in een anti kraakwoning in Middenmeer woon samen met een lieve vriendin. Ik wens je alle steun bij je Afrika project. En als je het even moeilijk hebt luister naar die stem in je hart God zit in je en is er altijd zo mooi .
    Ik heb vijftig euro naar je overgemaakt doe er maar iets mooi mee .
    groetjes peter

  • 12 Oktober 2014 - 12:40

    Hetty:

    Hé Peter,
    Ik denk nog regelmatig aan je, goed om te horen dat je een woning hebt en dat het goed gaat. Dankjewel voor je woorden en voor je financiële steun!
    Liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 19453

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: