Inentingen - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Inentingen - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Inentingen

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

20 Mei 2014 | Nederland, Voorhout

Vorige week maandag was het dan zover en heb ik mijn eerste inentingen gekregen die nodig zijn om naar Afrika te gaan. Leuk hoor, ik heb me laten inenten door een stagiaire die het voor het eerst ging toedienen. Wel gelachen. Een subcutane injectie (onderhuids) moest er gegeven worden, maar hij maakte er haast een intramusculaire injectie (in een spier) van. Net op tijd zei ik dat hij toch een andere techniek moest gebruiken. De intramusculaire injectie ging redelijk goed en alles wel pijnloos. Dus hem daar wel een compliment voor gegeven, hahaha. Over drie weken mag hij weer :)
Elke keer kom ik zo toch een stapje dichterbij Afrika. Nu ben ik druk bezig met canvas doeken schilderen en kaarten maken om te verkopen en zo toch wat geld op te halen voor de reis en het sponsoren van het weeshuis. Nog een heel geregel om een goed thuisfront op te richten. Dat is het nadeel van vrijwilligerswerk, maar het is al zolang mijn droom en ik geloof dat God mij hiertoe heeft geroepen en dan zal het met het financiële ook wel goed komen.

  • 20 Mei 2014 - 19:42

    Wilbert:

    Goed zo meid, de eerste stap gezet!

  • 20 Mei 2014 - 20:06

    Arianne:

    Zo is het Hetty! Hij die jou geroepen heeft is getrouw, die het ook doen zal!

  • 23 Mei 2014 - 10:29

    Janneke:

    Heb zojuist een bijdrage op je Afrika rekening gestort! Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 19486

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: