Verandering - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Verandering - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Verandering

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

07 Juli 2014 | Nederland, Voorhout

Vandaag was het dan zover. Ik had naar Tshepo ya Bana gemailt of ik twee maanden eerder kon komen en vandaag hoorde ik dat dat goed was. Nu heb ik mijn ticket geboekt om op 4 november om 14:40 te vertrekken naar Johannesburg, waar ik dan 5 november aankom. De plannen dus iets veranderd, iets later uit Nederland weg en twee maanden eerder beginnen met het vrijwilligerswerk.
Ineens word het zo concreet. Nu nog een visum aanvragen, heb ik genoeg geld, wat moet er allemaal mee, allemaal vragen die in me op komen. Gelukkig heb ik contact met andere vrijwilligers die er geweest zijn, maar de meesten niet voor zo lang.
Ik vertrouw er maar op dat alles goed komt, want wat God doet is goed!

Lieve groet hetty

Rekeningnummer Afrika NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 19474

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: