Acties - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Acties - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Acties

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

26 Juli 2014 | Nederland, Voorhout

Er is nog niet echt wat veranderd sind mijn vorige verslag. 4 november komt snel dichterbij en dat betekend, hoe vervelend ik dat ook vind, dat ik het ook over het financiële plaatje moet hebben. Voor vrijwilligerswerk is nu eenmaal geld nodig. Voor degenen die precies willen weten hoe het ervoor staat, laat gerust je emailadres achter en dan zal ik uitgebreidere informatie geven.
Maar nu het zo snel dichterbij komt moet ik toch echt ervoor gaan zorgen dat het financieel ook beter gaat lopen.
Ik zou willen vragen of iemand misschien acties wil houden in de omgeving.
Zelf ben ik bijvoorbeeld flessen aan het sparen en thuis sparen ze ook mee.
Verder kun je denken aan koper inleveren. Verder zou ik graag willen weten of er ook mensen zijn die vaste sponsor willen worden, zodat er een vast bedrag per maand binnenkomt waar ik op kan rekenen. Ook omdat ik in oktober naar de bank moet en aan de ambassade moet laten zien wat de inkomsten zijn.
Het is niet het leukste onderwerp om om geld te moeten vragen, maar ik weet dat God er in zal voorzien!

Lieve groet Hetty

Voor degene die het werk in het weeshuis willen ondersteunen kan u een gift over maken naar rekeningnummer Afrika; NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika

• 26 Juli 2014 - 19:05

Janneke:

Heb weer wat naar je overgemaakt! Beetje een druppel op een gloeiende plaat misschien maar het komt uit een goed hart.