Vandaag de grote dag :) - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Vandaag de grote dag :) - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Vandaag de grote dag :)

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

04 November 2014 | Nederland, Voorhout

Eindelijk gaat het nu dan echt gebeuren. Nog een paar uurtjes en ik ben op weg. Een reis van in totaal 24 uur, inclusief de wachttijd. De afgelopen weken heb ik afscheid genomen van familie en vrienden en bekenden. Het is raar om nu ineens uit Nederland weg te gaan en pas 10 maanden later terug te komen. Tien maanden waarin ik kan doen waarvan ik altijd heb gedroomd, ook tien maanden waarin ik mensen ga missen. Weggaan is voor mij altijd dubbel. Aan de ene kant de droom waar ik heel veel zin in heb en aan de andere kant het afscheid nemen. Om 11 uur vertrek ik richting schiphol en dan eerst op naar Frankfurt. Daar 5,5 uur wachten en dan door naar Addis abeba. Hier moet ik twee uur wachten en dan op naar Johannesburg. Heerlijk de zomer tegemoet!
Ik ben er klaar voor :)

Gods zegen,
liefs Hetty

Voor degene die het werk in het weeshuis willen ondersteunen kan u een gift over maken naar rekeningnummer Afrika; NL85 INGB 0792 4777 23
T.N.V H Groenewegen van der Weiden onder vermelding van weeshuis Afrika.
Na God heel erg bedankt voor uw steun!


  • 04 November 2014 - 07:33

    Jenny:

    Ha hetty!
    Een fijne reis!
    Liefs jenny

  • 04 November 2014 - 07:51

    Wilbert:

    Geniet er van Hetty! Maak je droom waar en dan komt alles goed! Veel groeten

  • 04 November 2014 - 08:26

    Marielle Lindhout:

    Woww wat bijzonder! Geniet ervan meid en pas goed op jezelf! Liefs Mariel

  • 04 November 2014 - 10:13

    Ingrid:

    Een hele goede reis Hetty! je komt in een warm bad daar!

  • 04 November 2014 - 11:36

    Janneke:

    ik ga je volgen! Ben zo benieuwd naar je ervaringen. Gods zegen toegewenst voor je werk daar!

  • 04 November 2014 - 15:11

    Richtje Kooistra:

    Hallo Hetty,wat een belevenis voor jou,en wat zul je daar allemaal tegenkomen?Dit is voor mijn gevoel heel dankbaar werk,en ik hoop dat je daar van mag genieten!Pas goed op jezelf.Ik zal je zoveel mogelijk proberen te volgen.

  • 05 November 2014 - 12:07

    Yvonne:

    Vanuit Nederland de allerbeste wensen bij het verwezenlijke van je droom, liefs Yvonne

  • 06 November 2014 - 12:57

    Yvonne Van Kampen:

    Hoi Hetty, ben je goed aangekomen. Hoe was je ontvangst? Viel de reis mee? groetjes, yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 19481

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: