Eerste nieuws en begin voor mijn "grote reis" - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu Eerste nieuws en begin voor mijn "grote reis" - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Hetty Groenewegen van der Weiden - WaarBenJij.nu

Eerste nieuws en begin voor mijn "grote reis"

Door: Hetty Groenewegen

Blijf op de hoogte en volg Hetty

13 April 2014 | Nederland, Voorhout

Maandag was het eindelijk zover en zijn de formulieren en referenties via de mail verstuurd naar Zuid-Afrika.
Dinsdag kreeg ik al de reactie dat ik in januari 2015 welkom ben in het weeshuis Tshepo ya Bana. Eindelijk kan ik mijn droom waar gaan maken en de kinderen daar gaan helpen. Ik ben God zo dankbaar dat Hij mij de kans geeft om daar te gaan helpen!
Direct schiet ik ook in de stress, wat moet er allemaal nog geregeld worden, inentingen, visum, medisch paspoort en niet te vergeten het vliegticket.

Het duurt allemaal nog wel een tijd, maar als ik in oktober eerst nog drie maanden naar Ethiopië ga dan gaat het toch wel opschieten. Tot die tijd kijken of ik nog wat acties kan regelen zodat ik ook financieel het weeshuis nog kan steunen.
Een nieuwe rekening is al geopend, speciaal voor Afrika!
Dus wie het werk in het weeshuis en de mensen in Afrika wil steunen kan dat doen door een bijdrage te leveren op rekeningnummer NL85 INGB 0792 4777 23 op naam van H Groenewegen van der Weiden.

Wil je meer informatie over het weeshuis kijk dan eens op www. tshepo.org.


  • 13 April 2014 - 18:17

    Janneke:

    Joepie, ik ben de eerste die mag reageren hier! :)
    Ik vind het echt ontzettend stoer van je dat je dit gaat doen. Altijd voor anderen klaarstaan is zoals ik je ken. Vergeet daarbij ook jezelf niet he! Maar dat weet je denk ik wel :) Veel sterkte met de voorbereidingen, maar jou kennende gaat dat vast wel lukken!

  • 18 Mei 2014 - 16:07

    Arianne En Corjan:

    Lieve zus geweldig dat je dit mag gaan doen! We gaan echt
    proberen je te helpen om geld bij elkaar te krijgen. Doe dit alles
    maar in afhankelijkheid van God dan is het altijd goed :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Hallo lieve vrienden/familie en ander volgers, In november hoop ik als alles goed mag gaan in het weeshuis Tshepo ya Bana 10 maanden vrijwilligerswerk werk ga doen. Ik ben 21 jaar en het is altijd al mijn droom geweest om naar Afrika te gaan. Nu ga ik die droom eindelijk verwezenlijken. God helpt me daarbij!

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 19469

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 29 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: